Thursday, September 18, 2008

Sügis...

...on masendav, sest siis on kool. Aga see selleks. Issand, oma viimasest postitusest on juba möödas 18 päeva. Seda ma arvasin, et ma ei suuda oma blogi piisavalt tihti uuendada. Tegelikult mul lihtsalt polnud millestki kirjutada, sest pilte pole ma ka juba ammu teinud. AGA...täna käisin jalutamas ja võtsin fotoka ka kaasa. Harjutasin veidi käsitsi teravustamist. Tuleb tunnistada, et pole sugugi endaga rahul. Ei tea kas asi on minu halvas silmanägemises või milleski muus, aga enamus pildid tulevad suhteliselt udused. :D Sorteerisin need enam-vähem teravad pildid välja ja mõned siis ka postitan. Kleepisin need omavahel kokku, sest nii tundusid nad efektiivsemad(samas tekkis suur kvaliteedikadu, kui ma seda väiksemaks muutsin).


Siin siis veidi ilusaid sügisvärve...

Kliki pildil, et näha seda veidi suuremas formaadis.


Kliki pildil, et näha seda suuremas formaadis.

5 comments:

Helena said...

Liskaa!
need pildid on väga ilusaad!
kus see kujuga pilt on tehtud?

S said...

kuule, mul ka sama asi - ma pole seda kuju kuskil näinud ?

Liisu Tool said...

a need on seal soo peal tehtud, kus kalmistutarbeid müüakse :D seal myyakse hästi ilusaid purstkaevusid ka :)

Helena said...

nii, siis tuleks sealt pildistamise tarbeks endale kuju välja valida - meil ju siiski plaan kreekat ka teha ja kust me siis myroni kettaheitja või mingi achilleuse välja võlume :D

Liisu Tool said...

irw, Helena :D