Friday, August 22, 2008

Minust ja hobist

Otsustasin veidi endast ja oma hobist kirjutada. Minu nimi on Liisu ja olen 18 aastane. Sünnipäev on 3ndal jaanuaril. Kunstiga üldiselt olen tegelenud juba 7 aastasest peale. Siis läksin ma kunstiringi. Joonistada meeldis mulle muidugi juba enne seda. 5 aastat sai niisama kunstiringis käidud ja seejärel läksin kunstikooli, mis kestis 4 aastat. Pärast kunstikooli sai mul joonistamisest ja maalimisest suhteliselt kõrini. Paar aastat hiljem olen kodus teinud ainult kaks maali, millest ainult üks on valmis. :D Mulle hakkas rohkem meeldima pildistamine. Alguses tegime sõbranna tavalise digikaga üksteisest pilte ja töötlesime neid. Siis hakkasin ema käest nuruma juba peegelkaamerat. Üle aasta aja olin talle selle mõttega pinda käinud, kuni ta lõpuks selle mulle möödunud kevad ostis. Odavamast klassist digipeegelkaamera Nikon D40. Üldiselt meeldib mulle pildistada kõike. Nii loodust kui inimesi. Kahjuks puudub mul sobiv objektiiv ja kannatus põõsas kükitamiseks, et mõnd looma kohata. Seega loomi ma eriti ei pildista. :D Lemmikud on muidugi photoshootingud sõbrantsidega.
Oma lemmikumad tööd uploadin ma oma DeviantArti lehele http://www.fragoline.deviantart.com/

No comments: