Friday, August 22, 2008

Heihei!

Ok, ei oskagi kohe millegist alustada. :D Kirjutan hetkel peaaegu oma elu esimest blogi. Tegelikult paari aasta eest pidime arvutitunnis ka katsetama blogi kirjutamist, kuid too eriti ei loe. See saab siis olema minu fotoblogi(või kuidas seda nimetada võiks). Üritan siia hakata üles laadima pilte, mida teen ja ka veidike nn. behind the scene pilte. Kuna ma eriti hea kirjameister pole, postitan ma pilte ehk rohkem kui sõnu. Eks näis, kauaks mul üldse viitsimist on siia postitada. Mõtlesin tegelikult kaua, et kas pidada inglisekeelset või eestikeelset blogi. Nagu näha, otsustasin eestikeelse kasuks...alustamiseks parem. Algus sai vähemalt tehtud. :D

PS: Blogi pidamise mõtte sain Helenalt, kes oma pärliblogi peab http://helenawanje.blogspot.com/.

1 comment:

Helena said...

ma tänan reklaami eest :)
on nüüd jälle midagi uut, mida jälgida ;)